Na een knallend succes keert Lizzy op vrijdag 22 mei terug naar de Studio. De beste dj’s (met Manuel Broekman & Geza Weiz (iloveit)) en de beste Lizzy-bangers. Waar ze keihard gaan gasgeven, stunten, flirten, gek gaan en je weet de rest wel zelf in te vullen.
Tickets zijn vanaf €5,-. Meer informatie vind je op de site van Studio.