Sluit je werkdag gezellig af met een donderdagmiddag-concert (DoMiCo) bij stadscafé Benee. Elke tweede donderdag van de maand is het tijd voor DoMiCo: een borrelmoment met muzikaal talent, gezelligheid en een lekker drankje.
In april is het podium voor OUMY. Met haar warme, krachtige stem mixt OUMY haar Senegalese en Nederlandse roots tot een samensmelting van West-Afrikaanse grooves en Indiefolk. Geïnspireerd door o.a. Fatoumata Diawara en RY X deelt ze eerlijke verhalen over haar zoektocht naar verbinding.
Toegang tot deze voorstelling is gratis en aanmelden is niet nodig. Het zal plaatsvinden op 9 apri; bij Stadscafé Benee van 17:00 tot 18:00 uur.