Alleen eten is niet zo leuk als samen eten! Want eten verbindt.
Tafel tien is een samen-eetconcept. Single of niet, je komt alleen en staat open voor nieuwe contacten. Wel vooraf inschrijven. Dit kan per keer, dus geen verplichting.
Aanmelden kan alleen via de site (daar vind je alle informatie over dit mooie initiatief).
Op woensdag 20 mei staat de eerste avond gepland bij De Burgerij. Zien we je dan?