Noodweer in Tilburg: wateroverlast of pret?

Van zondag tot en met maandagavond is het eigenlijk geen moment droog geweest. Gekscherend riepen wij #tillylake weer in het leven naar aanleiding van de wateroverlast in 2014. Ook dit jaar stuurden jullie massaal foto’s in van het resultaat van twee dagen noodweer in Tilburg. 

Niet iedereen ondervond hinder van het vele water dat met bakken uit de hemel viel. Want hoe je het ook went of keert, de vele regenbuien leverden ook dit jaar weer mooie plaatjes op.

13263889_10206457821341320_6714338196661686986_n
Zo veranderde het Koning Willem II Stadion voor één dag in het Koning Willem II Zwemstadion.
13310465_10206082898623578_985935448133713849_n
De moestuintjes die Loike Göbel bij haar boodschappen van Albert Heijn kreeg, stonden in ieder geval niet droog.
13307233_10206816333466861_8974402223787096048_n
In Rijen ging men lekker pootje baden, zoals te zien is op onderstaande foto van Didi Phaff.
13319858_10209682875571695_5881468693981980801_n
Deze kat genoot wel van de regenval zoals je kunt zien op de foto van Hans van Dongen.
13319911_10209636204850025_2869856474291793609_n
In Udenhout had je gisteren niet overal een visvergunning nodig. Foto werd ingestuurd door Miranda Oerlemans.

Ook foto’s van het noodweer in Tilburg?

Laat het ons dan vooral weten via Facebook, Twitter, in de reactie onder dit bericht of door een foto op Instagram te plaatsen met #ditistilburg.